به گزارش میراث آریا، جمعه ۲۵ مهر ۱۴۰۴ در جریان بازدید مریم جلالی دهکردی از آموزشگاههای هنری کرمان، بر ارتقای کیفیت محصولات و تدوین استراتژی برندسازی برای این مراکز تأکید شد.
این بازدید که با همراهی نرگس رجایی، مدیر کل آموزش و ترویج و محمدعلی شریفی، معاون پشتیبانی استان کرمان انجام شد، شامل بازدید از بخشهای مختلفی از جمله آموزشگاه هنرهای تجسمی صبا و کارگاههای سفال و سرامیک، نقاشی و طراحی، پاپیهماشه و همچنین بخشهای تخصصی آموزش به نابینایان و کودکان اوتیسم بود.
معاون صنایع دستی کشور در این بازدید با اشاره به ظرفیتهای منحصربهفرد استان کرمان، خواستار تمرکز بر کیفیتبخشی به تولیدات هنری شد.
او خطاب به مسئولان و مربیان آموزشی گفت: شما باید مسیر برندسازی را در حوزه صنایع دستی با قوت دنبال کنید، مهم است که مخاطب خود را به درستی شناسایی کنید؛ خواه کودکان باشند خواه معلولان، باید بتوانید محصولی تولید کنید که با یک نام و هویت مشخص شناخته شود.
جلالی با اشاره به اقدامات انجامشده در حوزه هنرهای شهری و معرفی دستبافتهای اصیل کرمانی، بر لزوم برنامهریزی بلندمدت و پایهای از سطوح پایه سنین کودکی تأکید و اظهار کرد: ضروری است که یک بانک اطلاعاتی از هنرجویان و آثار تولیدی تشکیل شود تا بتوان دستاوردهای آموزشی و تعداد هنرجویان تربیتشده را به طور مستند ارائه داد.
معاون صنایع دستی کشور در پایان با تقدیر از فعالیتهای آموزشی انجامشده در کرمان، کیفیت آثار تولیدی را کلید اصلی ایجاد ارزش افزوده چندبرابری و راهی برای کسب موفقیتهای ملی و بینالمللی دانست.
انتهای پیام/
نظر شما